یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

برندگان جشنواره ستاره‌های فناوری ویزا کارت می گیرند

جشنواره ستاره هاي فناوري

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


نامزدهای دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری در چهار دسته فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات، لوازم الکترونیکی مصرفی و فعالیت‌های دانشگاهی و علمی، دسته بندی، شناسایی، انتخاب و معرفی می‌شوند. <BR>

وایمکس نیوز - رسول عبدالهی، دبیر جشنواره ستاره های فناوری با بیان این مطلب گفت: دومین دور جشنواره ستاره‌های فناوری اول اسفند شب میلاد رسول اکرم (ص) با حضور فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود، که منتخبان سال 89 در این جشنواره به صورت رایگان کارت بین‌المللی Visa اهدا می‌شود.
وی افزود: کارت پول بین‌المللی (ویزا کارت) با امکان اتصال به شبکه بانکی شتاب برای اولین بار در ایران و همزمان با برگزاری جشنواره ستاره‌های فناوری 89 راه‌اندازی خواهد شد که بحث اتصال کارت ویزا به شبکه بانکی شتاب با همکاری یکی از PSP های معتبر کشور فراهم شده که با استفاده از این امکان کاربران می‌توانند وجه نقدی خود را با استفاده از صرافی بانک عامل ظرف 48 ساعت به حساب کارت ویزا واریز کنند.
وی گفت: با صدور این کارت ویزا به نام فرد، وجه موردنظر کاربر ظرف 48 ساعت از طریق دستگاه های خودپرداز به حساب این کارت منتقل می شود، که این کارت پول‌ بانکی بین المللی برای اولین بار به نام ستارگان فناوری سال 89 صادر خواهد شد.
عبدالهی گفت: سازمان فناوری اطلاعات کشور، دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای از دومین دوره این جشنواره حمایت کردند.
وی گفت: اسامی نامزدهای دریافت نشان ستاره فناوری روز 27 بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی جشنواره ستاره های فناوری، رسانه های دیجیتال و مدیریت پروژه، به گروه بندی نامزدهای دریافت نشان ستاره از دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری اضافه شدند.

 

 

منبع: ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو